I Faqs di i Pavimenti di Legnu Ingegneria

1.how per trattà a gap generation floor in winter
Pianu Woodiness hè furmata da lumber, lumber hà una caratteristica assai grande hè secca shrink sentina bagnata.In particulare durante u riscaldamentu di l'inguernu, per via di a caduta di l'umidità interna, a fibra di legnu di u pianu avarà una certa cuntrazione, u distaccu generatu à questu tempu pò esse aghjustatu per restaurà.Hè ricumandemu chì spessu sguassate u pavimentu cù una mopa umida senza gocce d'acqua, o utilizate un umidificatore per assicurà chì l'umidità di l'aria interna hè trà 45% -75%.Dopu avè osservatu i pratichi sopra per un periudu di tempu, se u distaccu ùn si ricupera gradualmente, pudete cuntattateci.

2.Quali sò i requisiti per l'ambienti interni prima di pavimentazione di pavimenti?
.Assicuratevi chì a terra hè liscia prima di pavimentazione (utilizate una regula di dui metri per detectà a piattezza di a terra, è u valore misuratu deve esse ≤3mm / 2m).Aduprate un tester di umidità per detectà u cuntenutu di umidità di a terra, è u cuntenutu di umidità di a terra cumuna hè ≤ 20%, è u cuntenutu di umidità di terra geotermale hè ≤ 10%.
.L'altri travaglii di decoru in a casa deve esse cumpletu quant'è pussibule per evità u travagliu incruciatu o danni à u pianu da altri travaglii dopu a pavimentazione.
Requisiti per l'altitudine riservata di a porta: se u pianu è a petra di u sogliu sò cunnessi da fibbie, l'altezza riservata deve esse in 2 mm da l'altezza finita di u pianu dopu a pavimentazione.Se ùn ci hè micca una cunnessione di fibbia, l'altezza riservata deve esse uguali o ligeramente più altu di a superficia finita di u pianu.

3.Quali sò i punti chjave di l'accettazione dopu à a posa di u pavimentu?
Dopu chì u pavimentu hè stallatu, l'utilizatore verifica l'effettu di u pavimentu per assicurà chì u pavimentu hè liscia, ùn ci hè micca danni o graffi evidenti nantu à a superficia, è ùn ci hè micca un sonu anormale evidenti in a zona principale di caminata.Infine, l'utilizatore firma per l'accettazione.
Standard d'accettazione di pavimenti in legnu solidu: differenza di altezza di assemblea di pavimentu ≤0.6mm;Larghezza di cucitura ≤0.8mm.
Standard d'accettazione di pavimenti multistrati in legnu solidu: differenza di altezza di l'assemblea di u pianu ≤0.20mm (senza smussatura) / ≤0.25mm (cù smussatura);Larghezza di cucitura ≤0,40 mm.
Standard di accettazione di pavimentu compostu rinfurzatu: differenza di altezza di l'assemblea di u pianu ≤0.15mm;Larghezza di cucitura ≤0,20 mm.

4.How u sonu appare longu dopu à u pianu hè spargugliatu manicu?
Sè a buttrega hè stallatu dopu à l 'usu di u tempu ùn hè longu, differente sonu pò esse u sonu friction fibre di legnu, stu tipu di sonu pò spariscia gradualmenti in u prucessu di usu.S'ellu hè statu un longu tempu, ma u pianu hà sempre un sonu, pudete cuntattateci quandu avemu feedback mantenimentu.

5.Are aberration cromatica sentitu dopu à u pianu di legnu veru è u pianu multilayer sò spargugliati?
Diversi piani, i pavimenti di legnu sò fatti di legnu.Arburi crescenu in l'ambienti naturali, per via di l'età di l'arbulu, segmentu d'arbulu, Yin à u sole è altri ragiuni, u culore è a texture di legnu serà diversu, chì hè u so attributu naturali.Ancu per via di a diffarenza di stu tipu di culore, u pavimentu di lignu apparisce più vividu è bellu.

6.How à trattà cù u pianu dopu l'acqua di bolle?
.Quandu si trova chì u pianu hè imbullatu in l'acqua, l'acqua deve esse tagliata prima è u pianu deve esse sguassatu cù una mopa secca.
Ask service division to strappa u pianu di l'acqua bolle in u tempu, faccia a faccia fold neat (plicà l'altitudine chì mette dipende di u casu è decide), presse cù clog dopu, l'aria naturali hè secca.Quandu u nùmeru di fila stacked supera dui, assicuratevi chì u spaziu trà e fila hè più di 20 cm per una ventilazione còmuda.
Truvate fonti di infiltrazione è riparà in u tempu;
.Dopu chì u pianu hè seccu (u cuntenutu di l'umidità di u pianu multilayer di legnu solidu hè 5% -14%), u cuntenutu di umidità di a terra deve esse misurata quandu u pianu hè stallatu.U cuntenutu di umidità di a terra ordinariu hè menu di 20% (terra geotermali hè menu di 10%), pavimentazione deve esse pavimentata cù film PE, roll up the wall 3-5 cm, è tandu pavimentazione pad a prova di umidità.

7.U mutivu chì u pianu di legnu cambia u culore?
.L'umidità à longu andà è a mancanza di ventilazione in a stanza porta à fungi è a decolorazione in u pianu;
L'infiltrazione di l'acqua in a stanza porta à l'innegrimentu di l'umidità lucali è a decolorazione di u pianu;
.A decolorazione di u pavimentu causata da una forte esposizione luminosa cuntinuu o una coccia à alta temperatura;
.U pianu hè parzialmente cupertu da materiale ermeticu per un bellu pezzu, risultatu in a decolorazione;

8.Wood pavimentu cunniscenza di mantenimentu cutidianu?
.L'umidità in a stanza ùn deve esse troppu alta, mantene u pavimentu seccu è lisu, è sguassate cù una mopa di cuttuni strizzata per a pulizia di ogni ghjornu;In casu di macchie stubborn, sguassate cù un solvente di pulizia neutru è poi sguassate cù una mopa di cuttuni torciata.Ùn aduprate micca acidu, solvente organicu o benzina.
.Prestate attenzione à l'usu di ogni ghjornu di u pavimentu di legnu solidu per evità l'uggetti taglienti di metalli pesanti, piastrelle di vetru, unghie di scarpi è altri oggetti duri chì grattanu u pianu;Quandu si move mobili, ùn trascinate micca nantu à a superficia di u pianu;Ùn espone micca u pavimentu à fiamme aperte o mette calefactori elettrici d'alta putenza direttamente nantu à u pianu.Pruibisce di mette sustanzi forti acidi è alkalini nantu à u pianu;L'immersione prolongata hè assolutamente pruibita.
.Evite perdite d'acqua in toilette, cucine è altre stanze.Sì una grande zona di l'acqua hè accidintali, o l'uffiziu hè inzuppatu per un bellu pezzu, deve esse sbuchjatu u più prestu pussibule dopu a scuperta, è lasciate seccu naturalmente, ùn utilizate micca l'asciugatura di calefaccia elettrica o l'esposizione à u sole.
.Long esposizione à u sole forte, o l'aumentu è a caduta brusca di a temperatura in a stanza pò causà l'anziane di a superficia dipinta di u pianu di legnu solidu in anticipu, chì deve esse evitata quant'è pussibule.
.Se nimu ùn vive per un bellu pezzu, a ventilazione regulare deve esse furnita per assicurà chì l'umidità interna hè in u intervallu adattatu per evità a deformazione o danni di u pavimentu.
.U tappettu deve esse usatu à a porta per evità a sabbia di graffià a superficia di a tavola.
.Ùn ponite micca mobili pisanti simmetricamente.
.Pianu di legnu solidu hà bisognu di utilizà l'oliu essenziale per mantene, pavimenti novi, mantenimentu mensili, dui mesi dopu à u mantenimentu di un annu.

nutizie-2-1


Tempu di Postu: Aug-01-2022